سونامی


︻╦̵̵͇̿̿̿̿ یه دختر اروم╤───

▂▃▄▅▆▇█▓▒░عروسکام هیچوقت تنهام نمیزارن░▒▓█▇▆▅▄▃▂

ای کسانی که فکر میکنید اگر عکس دختری را لایک کردید

ممکن است جرعه ای از دریای عشقش را به شما بدهد !!!

ای عزیزان من ، بدانید اگر چنین بود اکنون مرا سونامی برده بود :))مهر شده



نظرات شما عزیزان:

sara yekta
ساعت18:41---19 دی 1393
پسر : عزيزم ماشينم رو فروختم!/دختر : از اولشم مى دونستم دوسم نداری ، بای/!پسر : آخه خواستم بگم يه بهترش رو گرفتم!/دختر نفــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــس من كيه؟! :|------------------------------------------------------ --------------باران باشد. . . . تو باشی. . . . . . . . یک خیابان بی انتها من میرم خونه چون مریض میشم هیچم از این قرتی بازیا خوشم نمیاد … از آمپولم میترسم !......سلام . ببلخشید هویجوری و سر برهنه و پابرهنه و سر زدم بهت.میگم: خوشا به حال کسایی که لینک من هستند/از غم دوجهان کشککی جستند/گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند/ولی دل به وب با حال من بستند/دست و روی خو را شستند/شبانه روز تو وب من نشستند/گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را/حرف مفت نزن و لینک بکن سارای موش موشی را/منتظر جواب لینکت هستم/پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 1 شهريور 1392سـاعت 23:26 دستـ ــای ۰۪۫ب۪۫۰۰۪۫ی۪۫۰۰۪۫ت۪۫۰۰۪۫ا۪۫۰| |

Lady TM